dijous, 11 d’octubre del 2012

Normes funcionament activitats extraescolars 12-13


Per un correcte funcionament de les activitats extraescolars, i per tal de evitar errors en el cobrament de rebuts, hem preparat aquesta guia. 
Esperem que us sigui d'utilitat. Les podreu consultar permanentment a la pestanya de extraescolars


NORMES DE FUNCIONAMENT:

- Forma de pagament: domiciliació bancària. Les domiciliacions es passaran durant els primers 10 dies hàbils de cada mes.
- L’assistència a una sola classe implica el pagament de la mensualitat.
- La no assistència per qualsevol motiu, no eximeix del pagament de la quota establerta mentre l’interessat no causi la baixa de l’activitat extraescolar, havent-ho de comunicar abans del darrer DILLUNS hàbil de cada mes.
- Per donar-se de baixa d’una activitat extraescolar, ja sigui definitiva o temporal, s’haurà de comunicar per escrit a la direcció de correu electrònic: apima.bme.ordines@gmail.com o a l’APIMA en horari d’atenció als pares d’activitats d’extraescolars: Cada dilluns de 17:00 h a 18:00 al hall del edifici de educació primària.
- Les baixes es notificaran abans del darrer dilluns hàbil de mes i la quota no es fraccionarà. A partir d’aquesta data es facturarà el mes següent i no es tornarà l’import carregat. Per fer efectiva una baixa es farà servir el formulari disponible a l’APIMA, i en cap cas es farà verbalment. NO S’ADMETRAN BAIXES DESPRÉS DEL DARRER DILLUNS HÀBIL DE CADA MES.
-És imprescindible estar al corrent dels pagaments per a la assistència a les activitats. Quan hi hagi un rebut impagat es notificarà per escrit a la família per a que es posi al dia el més aviat possible. Per pagar el rebut pendent amb les despeses de devolució, s’haurà de fer l’ ingrés a la compte de l’Apima, que es facilitarà quan faci falta, o pagar en efectiu. En cas de no regularitzar l’import corresponent, es donarà de baixa de l’activitat a l’alumne i no podrà assistir a les activitats extraescolars.
- Qualsevol reclamació o suggerència s’haurà de fer per escrit a apima.bme.ordines@gmail.com
- Es demana la màxima puntualitat possible en horari d’extraescolars, així com a la recollida dels alumnes després les activitats.
- Les activitats comencen a les 16’00h, i amb la finalitat de començar amb puntualitat, les portes estaran obertes de 15’45h a 16’00h. A partir de les 16’00h no s’admetrà l’entrada d’alumnes a les extraescolars. Esperem que respecteu al màxim aquests horaris i ens ajudeu a realitzar la nostra tasca amb la màxima qualitat per als vostres fills/es.
- ALOHA. La entrada/recollida es farà per la barrera petita de l’entrada al edifici de primària, que romandrà tancada fins les 17:00 hrs. La monitora d’ALOHA obrirà la barrera per que els pares puguin recollir als infants i deixar als que tenguin classe a segona hora, i la tornarà a tancar.

La monitora no esperarà a cap alumne que arribi tard per començar la classe i tampoc podrà estar pendent d’anar a obrir i tancar la barrera a una altra hora que no sigui les 17:00 hrs. i 18:00 hrs.

Per qualsevol consulta sobre els infants i el seu desenvolupament en l’activitat podeu parlar  amb la monitora a les 18:00 hrs, en acabar les classes. Fer-ho a un altre moment significa endarrerir el començament de les classes i llevar temps de l’activitat als vostres fills i atrasar el programa establert per cada nivell del curs.

És per això que vos recomanam que vosaltres i els vostres fills sigueu a la barrera 5 minuts abans de l’hora d’entrada/recollida de les activitats. És a dir, a les 15:55 hrs i a les 16:55 hrs.
-Si hi ha qualque infant que tengui permis dels pares per sortir tot sol de l’escola, pregam ens faceu arribar una autorització per escrit.

tfl: 693 717 162                                         apima.bme.ordines@gmail.com

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada